نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش
نوشته شده توسط : مشاوره املاک در ترکیه

نکاتی برای خرید آپارتمان در کیش

تأسیس و فعالیت مؤسسات بیمه ایرانی با سـرمایه گذاری ایرانی داخلی و خارجی و شعب نمایندگی آنها و مؤسسات کارگزاری بیمه در منطقه آزاد کـیش مجاز و صرفاً تابع مقرراتی است که به پیشنهاد بیمه مرکزی ایران به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید ذکر این نکته ضـروری است که هر شرکت یا مؤسـسهای در منطقه آزاد کیش ثبت شود و مرکز اصلی آن نیز در همــان منطقه باشد شـرکت ایرانی و ثبت شده در منطقه محسوب می شود. مرکز خرید پردیس ۱ یکی از قدیمیترین بازارهای کیش است که در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. صــدور بیمــه نامه توســط مؤسسـات بیمه ای مناطــق آزاد برای آن دســته از موضوعات و موارد بیمه ای که از طرف مؤسسـات بیمه ای فعال در سایر نقاط کشور عرضه نمیشود از شمول این ماده مستثنی است و فهرست این قبیـل موضــوعات و موارد بیمه مجاز در ســایر نقاط کشـور برای مؤسسـات توســط بیمه مرکزی ایران حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این مقـررات تهیه و به سازمانها اعلام می شود . ᠎

در مجموع موارد یاد شده می باید از طریق آموزش و پرورش و همچنین آموزشهای عمومی با یک نگاه تطبیقی به کشورهای منطقه بویژه حاشیه خلیج فارس به صورت یک الگوی مناسب برای سایر نقاط کشور در آید. بالکن یا تراس نیز از اهم موارد برای تعیین مطلوبیت یک آپارتمان است که کاربردهای بسیاری دارد ، حتما به این موضوع توجه ویژه داشته باشید . مسیر دریایی بندر آفتاب به کیش: فاصله دریایی بندر افتاب تا کیش 18 کیلومتر است و قیمت سفر در این مسیر نیز حدودا 70 تا 100 هزار تومان می باشد. جزیره کیش که یک منطقه آزاد تجاری و گردشگری بشمار میآید با در اختیار داشتن 21 هزار متر مربع فضای مدرن نمایشگاهی با امکانات و تجهیزات استاندارد تجربیات مفیدی در امر برگزاری نمایشگاه کسب نموده است و یک محیط آرام و مطمئن برای برگزاری نمایشگاهها و تجارت محسوب می گردد. از طرفی این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای بازرگانان فرش دستباف از سراسر جهان که به دعوت از سوی ستاد نمایشگاه به کیش عزیمت می نمایند برای بازدید و خرید فرشهای دلخواه خود در یک مکان آرام و مطمئن فراهم می نماید تا با مسافرت به جزیره کیش از نمایشگاه بازدید و خرید نمایند و پیشبینی میشود تعداد کثیری از دعوت شدگان از این نمایشگاه بازدید و خرید نمایند.

{پیش فروش آپارتمان مسکونی کیش|پیش فروش آپارتمان کیش|حداقل مبلغ لازم برای پیش خرید واحد در کیش}

تجربه برگزاری موفقیتآمیز چهار دوره نمایشگاه فرش دستباف ایران در جزیره کیش با حضور صادرکنندگان مشهور و تولیدکنندگان صاحب نام که فرشهای منحصر بفرد واصیل ایرانی را در این نمایشگاهها عرضه نمودند. همراه با تولیدکنندگان صاحب نام و صادرکنندگان فعال فرش ایران زیراندازهای دستبافه و فرشها متنوع خود را عرضه نمایند. ستاد نمایشگاه فرش دستباف کیش را بر آن داشت تا پنجمین نمایشگاه فرش دستباف کیش را در سطح بین المللی و با حضور تولیدکنندگان و بازرگانان فرش از سراسر جهان از تاریخ 11 الی 14 اردیبهشت 1386 ( 1 الی 4 می 2007 ) در جزیره کیش برگزار نمایند. 19. تعیین ضوابط حاكم برروابط بین كارگر وكارفرما براساس قراردادهای منعقده . این بانکها در معاملات ارزی خود مجاز به رعایـت رویه های بین المللی بانکی هستند . 13. انجام كلیه معاملات و نقل و انتقال ارزی در منطقه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی . 1. خرید و فروش کلیه ارزها در مقابل ریال یا سـایر ارزها و کلیه معاملات و نقل و انتقــالات ارزی در منطقــه آزاد کیـش توسط اشــخاص حقیقی و حقوقی آزاد است . 1. شرکت سهامی یا تعاونی بیمه ایرانی بامشارکت سهامداران حقیقی و حقوقی ایرانی یا خارجی که کلیه سهام آن با نام باشد .

مرجانها در رنگهای مختلفی در کنار آب یا در زیر آب قرار گرفتهاند و باعث شدهاند آب دریا در این قسمت از ساحل، شفافتر باشد. تعداد واحد های این مجتمع 271 عدد می باشد که در پنج بلوک ساخته شده و برای بیش از 155 واحد امکان دید مستقیم به دریا وجود دارد. مؤسســـاتی که تنها اجـازه فعالیت بیمه ای مستقیم در منطقه آزاد کــیش را دارند نمیتوانند از مؤسسـات بیمه سایر نقاط کشور بطمه اتکایی قبول نمایند. فعالیت شعبه ها و نمایندگیهای مؤسســات بیمه سـایر نقاط کشور در منطقه آزاد کــیش با رعایت مقــررات قانون تأسیس بیمه مرکـزی ایران وبیمه گری در چهارچوب این آیین نامه و سایر ضوابط حاکم بر مؤسسات مزبور بلامانع است. مؤسســـاتی که در اجـــرای این آیین نامه اجــازه فعالیت در منطقه آزاد کــیش دریافت می نمایند مجاز به عرضه بیمه برای اشـخاص مقیم موضوعات و مواد بیمه موجود در ســایر نقاط کشـور و بیمه حمل و نقل کالای وارداتی به سـایر نقاط کشور که قـرارداد خرید آن درایران منعقد یا اعتبار اسنادی آن در ایران باز شده نمی باشند عملیات بیمه اتکایی از شمول حکم این ماده مستثناست.

منبع: آپارتمان فروشی در کیش





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: